Určitě jsem nezažila firmu, se kterou jsem byla spokojenější s přístupem řešení reklamací. Nebojte se na mě obrátit, s řešením vám ráda pomůžu.
Pokud přišlo zboží poškozené
Při převzetí zásilky od dopravce obsah nejprve zkontrolujte a případně zboží nepřebírejte. Pokud naleznete poškozené zboží v objednávce až po převzetí, balíček a poškození nafoťte a společně s Vaším Eurona ID, číslem objednávky a názvy poškozených výrobků zašlete do tří dnů na e-mail reklamace@eurona.cz
Garance spokojenosti
Na všechny naše výrobky (kromě otevřených a použitých potravin z řady Pure Bar) se vztahuje prodloužená 30 denní garance spokojenosti, během které máte možnost výrobky bez udání důvodů vrátit. Garance spokojenosti lze využít i na zboží objednané omylem, nebo nevyhovující parfemaci.
Ještě před vrácením výrobku mě prosím kontaktujte, třeba jste se při použití dopustili nějaké chybičky, kterou spolu můžeme vyřešit. Pokud budete chtít i přesto výrobek vrátit, můžete tak učinit do 30 dnů, pokud jste nespotřebovali více než 20 % obsahu výrobku. Eurona vám vrátí celou částku, kterou jste zaplatili a po předložení dokladu za poštovné vám ho přičte ve formě slevy na další nákup.
Co doložit k reklamaci
Je zapotřebí dodat kompletní reklamované zboží, Vaše Eurona ID, číslo objednávky a Váš důvod reklamace. Můžete také vyplnit Reklamační list, který naleznete v Můj Office v sekci Podpora prodeje – Dokumenty.
Jak dlouho trvá reklamace
Comments
Jeden komentář: „Reklamace“
[…] Chcete vyzkoušet výrobky? Správná volba – jak se říká, za zkoušku nic nedáte. A u Eurony je to vážně pravda. Funguje zde totiž Garance spokojenosti. […]