Určitě jsem nezažila firmu, se kterou jsem byla spokojenější s přístupem řešení reklamací. Nebojte se na mě obrátit, s řešením vám ráda pomůžu.


Pokud přišlo zboží poškozené

Při převzetí zásilky od dopravce obsah nejprve zkontrolujte a případně zboží nepřebírejte. Pokud naleznete poškozené zboží v objednávce až po převzetí, balíček a poškození nafoťte a společně s Vaším Eurona ID, číslem objednávky a názvy poškozených výrobků zašlete do tří dnů na e-mail reklamace@eurona.cz


Garance spokojenosti

Na všechny naše výrobky (kromě otevřených a použitých potravin z řady Pure Bar) se vztahuje prodloužená 30 denní garance spokojenosti, během které máte možnost výrobky bez udání důvodů vrátit. Garance spokojenosti lze využít i na zboží objednané omylem, nebo nevyhovující parfemaci.

Ještě před vrácením výrobku mě prosím kontaktujte, třeba jste se při použití dopustili nějaké chybičky, kterou spolu můžeme vyřešit. Pokud budete chtít i přesto výrobek vrátit, můžete tak učinit do 30 dnů, pokud jste nespotřebovali více než 20 % obsahu výrobku. Eurona vám vrátí celou částku, kterou jste zaplatili a po předložení dokladu za poštovné vám ho přičte ve formě slevy na další nákup.


Co doložit k reklamaci

Je zapotřebí dodat kompletní reklamované zboží, Vaše Eurona ID, číslo objednávky a Váš důvod reklamace. Můžete také vyplnit Reklamační list, který naleznete v Můj Office v sekci Podpora prodeje – Dokumenty.


Jak dlouho trvá reklamace

Reklamace řeší Eurona v co nejkratším termínu, nejdéle však do 30 dnů od data přijetí reklamace. Zpravidla však bývá reklamace vyřešena do 3 pracovních dnů.

 


Comments

Jeden komentář: „Reklamace“

  1. […] Chcete vyzkoušet výrobky? Správná volba – jak se říká, za zkoušku nic nedáte. A u Eurony je to vážně pravda. Funguje zde totiž Garance spokojenosti. […]